Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Logo

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ  ΣΕΡΡΩΝ                                     Νέα Ζίχνη      04 Μαρτίου 2014

ΔΗΜΟΣ  ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ                                        Αριθμ. Πρωτ.  - 2649  -

               

ΘΕΜΑ: Τοποθέτηση υπαλλήλων στις οργανικές μονάδες του Δήμου.-

 

Α Π Ο Φ Α Σ Η   100 / 2014

 

Ο Δήμαρχος Νέας Ζίχνης

    ΄Εχοντας υπόψη:

1.- Τις διατάξεις των άρθρων 72, 100 και 170 του Ν.3584/2007, (ΦΕΚ αριθμ.143/τΑ’/28-06-2007) «Περί κυρώσεως του Κώδικα περί καταστάσεως Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων».

2.- Τις διατάξεις των άρθρων 58 και 254 του Ν. 3852/2010, (ΦΕΚ αριθμ.87/τ.Α’/07-06-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης».

3.- Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Νέας Ζίχνης όπως ισχύει σήμερα.

4.- Την αριθμ.722/18974/30-12-2011 Απόφαση Δημάρχου σύμφωνα με την οποία το μόνιμο και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικό του Δήμου κατατάσσεται στις θέσεις που προβλέπονται στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

5.- Τις αριθμ.98/2647/4-3-2014 και αριθμ. 99/2648/4-3-2014 αποφάσεις μας περί τοποθέτησης προϊσταμένων Δ/νσης και Τμημάτων αντίστοιχα του Δήμου μας.

6.- Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου μας και την όσο το δυνατόν καλύτερη κάλυψη των αναγκών του Δήμου από το υφιστάμενο προσωπικό για την διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του,

 

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

 

Τοποθετούμε τους μόνιμους και τους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου υπαλλήλους του Δήμου Νέας Ζίχνης στις οργανικές μονάδες του Δήμου μας σύμφωνα με τον ΟΕΥ, ως εξής:

ΜΕΡΟΣ 1

Άρθρο 1

ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

    ΕΝΟΤΗΤΑ Α :

1.       Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου και Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων

Ανδρεάδου Παναγιώτα του Κων/νου, ΤΕ5 Τοπογράφων-Μηχανικών (παράλληλα καθήκοντα)

             

5. Γραφείο Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής & Διαφάνειας

        Αρμοδιότητες μελετών και έρευνας

Παπαδοπούλου Σωτηρία του Πολυχρόνη, ΠΕ 7 Χημικών Μηχανικών (παράλληλα καθήκοντα)

            Αρμοδιότητες σχεδιασμού και παρακολούθησης προγραμμάτων

Παπαδάκης Δημήτριος του Αθανασίου, ΠΕ3 Πολιτικών Μηχανικών (παράλληλα καθήκοντα)

Αρμοδιότητες αποτελεσματικότητας και απόδοσης, ποιότητας και οργάνωσης, στρατηγικής και μελετών ΤΠΕ

Βαλσαμάκης Παναγιώτης του Γεωργίου, ΤΕ17 Διοικητικού Λογιστικού (παράλληλα καθήκοντα)

Αρμοδιότητες διαχείρισης συστημάτων ΤΠΕ και εξοπλισμού καθώς και διαφάνειας

Νούλης Στέργιος του Θεοδώρου, ΤΕ 19 Πληροφορικής (παράλληλα καθήκοντα)

 

ΕΝΟΤΗΤΑ  Δ :  ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

1.  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Βαλσαμάκης Παναγιώτης του Γεωργίου, ΤΕ17 Διοικητικού Λογιστικού

 

Τμήμα Διοικητικών Υπηρεσιών:

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ: Ξουρίδα Ευαγγελία του Αθανασίου, ΠΕ1 Δ/κού

α) Γραφείο Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου

Γουμάγιας Ηλίας του Ιωάννη, ΔΕ 1 Διοικητικού, Γραμματειακή Υποστήριξη Δημοτικού Συμβουλίου

Αβραμάκη Κυριακή του Γαβριήλ, ΔΕ 1 Διοικητικού, Γραμματειακή Υποστήριξη Οικονομικής Επιτροπής και Εκτελεστικής Επιτροπής

Αλεξανδρίδης Ξενοφών του Δημητρίου, ΔΕ 1 Διοικητικού, Γραμματειακή Υποστήριξη Ποιότητα Ζωής και Τοπικού Συμβουλίου Δημοτικής Κοινότητας Νέας Ζίχνης, παράλληλα θα ασκεί και τα καθήκοντα -Αρμοδιότητες Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και χορήγησης αδειών εμπορικών και  γενικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που απορρέουν από το άρθρο 6 του ΟΕΥ.

β) Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών

(Αρμοδιότητες σε θέματα δημοτικής κατάστασης)

Σαριζιφνού Αικατερίνη του Γεωργίου, ΔΕ 1 Διοικητικού

Τσέλιος Ιορδάνης του Κων/νου, ΔΕ 1 Διοικητικού

Αγοραστού Άννα του Νικολάου, ΠΕ1 Διοικητικού

Κυράτσου Σοφία του Κων/νου, ΔΕ 1 Διοικητικού, παράλληλα θα ασκεί και τα καθήκοντα -Αρμοδιότητες Εφαρμογής Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας που απορρέουν από το άρθρο 7 του ΟΕΥ καθώς επίσης και αρμοδιότητες όπως αυτές ορίζονται σε υπαλλήλους των ΚΕΠ.

(Αρμοδιότητες σε θέματα Ληξιαρχείου)

Αβραμάκη Κυριακή του Γαβριήλ, ΔΕ 1 Διοικητικού σε ότι αφορά θέματα Ληξιαρχείου της Δημοτικής Ενότητας Νέας Ζίχνης

Παπακωνσταντίνου Μαρία του Νικολάου, ΔΕ1 Δ/κού, σε ότι αφορά θέματα Ληξιαρχείου της Δημοτικής Ενότητας Αλιστράτης

γ) Γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας

(Αρμοδιότητες σε θέματα ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού- Μητρώου και διαδικασιών προσωπικού)

Νούλης Στέργιος του Θεοδώρου, ΤΕ 19 Πληροφορικής

(Αρμοδιότητες σε θέματα Διοικητικής Μέριμνας)

Τσέλιος Ιορδάνης του Κων/νου, ΔΕ 1 Διοικητικού και Ευγενειάδης Γεώργιος του Αντωνίου, ΔΕ1 Διοικητικού, Πρωτόκολλο- Διεκπεραίωση-Αρχειοθέτηση

Γκαλάπης Κων/νος του Δημητρίου, ΔΕ 1 Διοικητικού, Αλληλογραφία Δήμου-Τηλεφωνικό Κέντρο-Εξυπηρέτηση Πολιτών

Χατζηβασίλογλου Λάζαρος του Μιχαήλ, ΔΕ1 Διοικητικού, Γραμματειακή υποστήριξη της Κοινωφελής Επιχείρησης (ΚΕΔΝΖ):

Χατζηβασιλείου Δέσποινα του Γεωργίου, ΔΕ1 Διοικητικού,  παράλληλα θα ασκεί και τα καθήκοντα -Αρμοδιότητες σε θέματα παιδείας και δια βίου μάθησης και Αρμοδιότητες σε θέματα Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς που απορρέουν από το άρθρο 7 του ΟΕΥ.

 

Τμήμα Κ.Ε.Π.

Στράγκας Κων/νος του Ανδρέα, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Πούλιου Στυλιανή του Νικολάου, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Στασινού Παρασκευή του Ιωάννη, ΤΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

 

Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών

ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ: Ματάκος Νικόλαος του Αναστασίου, ΤΕ 17 Διοικητικού Λογιστικού

α) Γραφείο Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών

(Αρμοδιότητες σε θέματα προϋπολογισμού και οικονομικής πληροφόρησης)

Ματάκος Νικόλαος του Αναστασίου, ΤΕ 17 Διοικητικού Λογιστικού

Κουβοπούλου Καλλιρόη του Ευριπίδη, ΠΕ 1 Διοικητικού

(Αρμοδιότητες σε θέματα λογιστηρίου και αποθηκών)

Κουβοπούλου Καλλιρόη του Ευριπίδη, ΠΕ 1 Διοικητικού

Ντίκογλου Στυλιανή του Ιορδάνης, ΠΕ1 Διοικητικού, Μισθοδοσία Προσωπικού και έκδοση Χρηματικών Ενταλμάτων

(Αρμοδιότητες σε θέματα προμηθειών υλικών/εξοπλισμού)

Κορδοκούζη Αθανασία του Αγγέλου, ΠΕ1 Διοικητικού

(Αρμοδιότητες σε θέματα υπηρεσιών)

Γκουβεντάρη Καλλιόπη του Γεωργίου, ΤΕ 13 Τεχνολόγων Γεωπονίας ενώ  παράλληλα θα ασκεί και τα καθήκοντα – αρμοδιότητες του τομέα φυτικής και ζωϊκής παραγωγής που απορρέουν από το άρθρο 6 του ΟΕΥ.

β) Γραφείο Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου

(Αρμοδιότητες εσόδων και περιουσίας)

Θεοδοσοπούλου Ελισάβετ του Παναγιώτη, ΔΕ 1 Διοικητικού

        (Αρμοδιότητες Ταμείου)

Χατζηιωάννου Πανδώρα του Γεωργίου, ΤΕ 17 Διοικητικού Λογιστικού,  Ειδικός Ταμίας και στατιστικός ανταποκριτής του Δήμου.

Κουβοπούλου Καλλιρρόη του Ευριπίδη, ΠΕ 1 Διοικητικού, Ταμίας Νομικών Προσώπων και στατιστικός ανταποκριτής όλων των Νομικών Προσώπων.

Θεοδοσοπούλου Ελισάβετ του Παναγιώτη, ΔΕ 1 Διοικητικού, Εισπράκτορας.

 

Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας

ΠΡΟΙΣΤ/ΝΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ: Παπαδοπούλου Σωτηρία του Πολυχρόνη, ΠΕ 7 Χημικών Μηχανικών, η οποία παράλληλα θα ασκεί και τα καθήκοντα- αρμοδιότητες του Γραφείου Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και μόνο σε ότι αφορά την μέριμνα για τον υγειονομικό έλεγχο των δημοτικών δεξαμενών νερού  σύμφωνα με το άρθρο 7 του ΟΕΥ.

α) Γραφείο Τεχνικών Έργων

Παπαδάκης Δημήτριος του Αθανασίου, ΠΕ3 Πολιτικών Μηχανικών

Δέλλιου Θεανώ του Βασιλείου, ΠΕ 6 Τοπογράφων Μηχανικών

Ανδρεάδου Παναγιώτα του Κων/νου, ΤΕ5 Τοπογράφων-Μηχανικών

 (Αρμοδιότητες σε θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας)

Ανδρεάδου Παναγιώτα του Κων/νου, ΤΕ5 Τοπογράφων-Μηχανικών όλες τις αρμοδιότητες όπως αυτές αναφέρονται στον Ο.Ε.Υ. εκτός ότι αφορά τη μεταφορά των μαθητών την οποία αρμοδιότητα έχουν οι:

Δέλλιου Θεανώ του Βασιλείου, ΠΕ 6 Τοπογράφων Μηχανικών

Παπαδάκης Δημήτριος του Αθανασίου, ΠΕ3 Πολιτικών Μηχανικών

Σημειώνεται ότι η έκδοση πιστοποιητικών από τα κτηματολόγια του Δήμου καθώς επίσης και οι βεβαιώσεις σχετικά με τα τετραγωνικά μέτρα των κτισμάτων και οικοπέδων θα εκδίδονται από τους υπαλλήλους:

Ανδρεάδου Παναγιώτα του Κων/νου, ΤΕ5 Τοπογράφων-Μηχανικών

Δέλλιου Θεανώ του Βασιλείου, ΠΕ 6 Τοπογράφων Μηχανικών

 

Τμήμα Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής

Γραμματειακή υποστήριξη στο Τμήμα αυτό θα προσφέρει ο υπάλληλος Γεράκης Αλέξανδρος του Αριστείδη,  ΔΕ 30 Τεχνιτών Γενικά

α) Γραφείο Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας

Πεχλιβάνης Λάμπρος του Ηλία, Υ.Ε 16 Προσωπικό Καθαριότητας (Εργάτης Υδρονομέας)           

 (Αρμοδιότητες Πολιτικής Προστασίας)

Πεχλιβάνης Λάμπρος του Ηλία, Υ.Ε 16 Προσωπικό Καθαριότητας (Εργάτης Υδρονομέας)

Κόττας Βασίλειος του Αθανασίου, ΔΕ 28 Χειριστής Μηχ/των Έργων (Εκσκαφέα-Φορτωτή)

β) Γραφείο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης

(Αρμοδιότητες σχεδιασμού και εποπτείας)

Πεχλιβάνης Λάμπρος του Ηλία, Υ.Ε 16 Προσωπικό Καθαριότητας (Εργάτης Υδρονομέας)

(Αρμοδιότητες αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών)

Γκιούνας Θεόδωρος του Ιωάννη, ΔΕ 29 Οδηγών Αυτ/των

Λαπατώνης Δημήτριος του Βασιλείου, ΔΕ 29 Οδηγών Αυτ/των

Γκανταϊδης Ιππόλυτος του Δημητρίου, ΥΕ 16 Εργατών Γενικά

Τσιομπλεκτσής Γεώργιος του Ιωάννη, ΥΕ 16 Εργατών Γενικά                                          

Τσιτσιλίδης Ιωάννης του Χρήστου, ΥΕ 16 Εργατών Γενικά

                                

γ) Γραφείο Συντήρησης Πρασίνου

Παπαευαγγέλου Ευάγγελος του Δημητρίου, ΔΕ 30 Τεχνιτών Γενικά

Τσιτσιλίδης Ιωάννης του Χρήστου, ΥΕ 16 Εργατών Γενικά                                               

δ) Γραφείο Συντήρησης Δικτύου Υποδομών (ή Ύδρευσης-Άρδευσης-Αποχέτευσης)

Παπαευαγγέλου Ευάγγελος του Δημητρίου, ΔΕ 30 Τεχνιτών Γενικά

Θεοχαρίδης Δημήτριος του Μιχαήλ, ΥΕ 16 Προσωπικό καθαριότητας (εργάτης - υδρονομέας)

ε) Γραφείο Διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων

Γεράκης Αλέξανδρος του Αριστείδη,  ΔΕ 30 Τεχνιτών Γενικά

 

Άρθρο 2

ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΕΝΟΤΗΤΑ Α : ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΑΛΙΣΤΡΑΤΗ

1.   Γραφείο Κ.Ε.Π.

Μαντατζής Στέφανος του Ιωάννη, ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

Χάλιου Αικατερίνη του Θεοδώρου, ΤΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών

2.        Γραφείο Συντήρησης Υποδομών

Ανθόπουλος Θεόδωρος του Ιωάννη, ΔΕ 30 Τεχνιτών (Υδραυλικός)

Κόττας Βασίλειος του Αθανασίου, ΔΕ 28 Χειριστής Μηχ/των Έργων (Εκσκαφέα-Φορτωτή)

3.        Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη καθώς και Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων

Παπακωνσταντίνου Μαρία του Νικολάου, ΔΕ1 Δ/κού, η οποία εκτός των άλλων θα έχει και την τήρηση των πρακτικών της Δημοτικής Κοινότητας Αλιστράτης και των Τοπικών Κοινοτήτων  Αγιοχωρίου, Λευκοθέας, Μανδηλίου, Σταθμού Αγγίστας και Σκοπιάς.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Β : ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΝ  ΓΑΖΩΡΟ

Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη καθώς και Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων

Δελήολαν Ηλίας του Λεωνίδα, ΥΕ 1 Κλητήρας, ο οποίος εκτός των άλλων θα έχει και την τήρηση πρακτικών των Τοπικών Κοινοτήτων Αγριανής, Αγίου Χριστοφόρου, Αναστασιάς, Γαζώρου, Θολού, Νέας Πέτρας.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Γ : ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΝ ΔΡΑΒΗΣΚΟ

Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη καθώς και Γραφείο Οικονομικών Θεμάτων

Θεοδωρίδης Θεόδωρος του Αναστασίου, ΔΕ 1 Διοικητικού, ο οποίος εκτός των άλλων θα έχει και την τήρηση πρακτικών των Τοπικών Κοινοτήτων Δήμητρας, Δραβίσκου, Μαυρολόφου, Μεσορράχης, Μυρκίνου, Μυρρίνης, Σφελινού.

Όσον αφορά την Καθαριότητα Σχολείων

Γεράκη-Μαυρίκου Αγγελική του Αχιλλέα, ΥΕ Καθαριστριών (πλήρους απ/σης), Γυμνάσιο και ΕΠΑΛ Ν.Ζίχνης

Καραμιχάλη-Παρούση Μαίρη του Μιχαήλ, ΥΕ Καθαριστριών (πλήρους απασχόλησης), Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Ν.Ζίχνης

Παπαϊωαννίδου Σουλτάνα του Ιωάννη, ΥΕ Καθαριστριών (4/ωρης  απασχόλησης) ΓΕΛ Αλιστράτης

Τοπκάρογλου Βασιλική του Ανάργυρου, ΥΕ Καθαριστριών (2/ωρης πλήρους απασχόλησης) Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Δραβήσκο.

Επειδή το προσωπικό του Δήμου μας δεν επαρκεί ως εκ τούτου στελεχώνονται περισσότερα του ενός Τμήματα ή Γραφεία του Δήμου μας με το ίδιο προσωπικό του Δήμου για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου και την εύρυθμη λειτουργία του και ορισμένα γραφεία δεν έχουν στελεχωθεί λόγω έλλειψης προσωπικού.

Αρμοδιότητες που δεν προβλέπονται στην συγκεκριμένη απόφαση θα ανατίθενται στο προσωπικό από τους προϊστάμενους των Τμημάτων οι οποίοι έχουν ορισθεί με την αριθμ. 99/2648/4-3-2014 απόφασή μας και τον Δ/ντή του Δήμου που έχει ορισθεί με την αριθμ.98/2647/4-3-2014 απόφασή μας.-

 

Κοινοποίηση:                                           Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

1.- Σε όλες τις οργανικές

μονάδες του Δήμου μας.

ΔΑΪΡΕΤΖΗΣ Σ. ΑΝΔΡΕΑΣ

Θα μας βρείτε

map1

Δημαρχείο 

62042 Ν.Ζίχνη

 Τηλ. 2324 3 50600 

Fax: 2324 3 50624 

E-mail:n-zixni@otenet.gr

Γρήγορη Επικοινωνία